Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа ГТ Control Motor System Failure

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа ГТ Control Motor System Failure

    Здравейте!
    Колата е ГТ 1.9 JTD 150 коня, 2004 година.
    Имам следния проблем:
    За първи път като ми даде грешката Control Motor System Failure откарах колата на диагностика. Относно споменатата грешка, не се появява на градско и не се появява докато не съм на 5-та скорост и над 2000-2500 оборота. Четох доста по форума за грешката, но реших да отворя тема за да получа съвет какво да правя. Спряха ми EGR-a. Тръгвам и уж всичко е ок, карах около 150 км извънградско и се бях разбрал да ми сменят МАP сензора. Смениха го и колата не я карах около 2-3 дни, като тръгнах и на Южната дъга отново на 5-та скорост ми светна същата грешка. Върнах я отново да я погледнат и ми смениха соленоида. Тръгвам отново и пак извънградско светна грешката. Връщам я в сервиза и ми свалиха да погледнат турбото. След като го погледнаха почистиха геометрията и провериха останалите части на турбото, казаха, че е здраво. Е добре ама тръгвам и след около 20-30 мин. шофиране, отново като изляза извън София - светна Control Motor System Failure. Измежду всичките тези неща смених и съединител, че му беше време. Тази грешка ми я дава само на 5-та скорост след 2000 оборота. Накрая ми заявиха, че трябвало да връщам на 4-та скорост, за да не пренадува турбината, което за мен е абсурд при положение, че аз последния път дори газ почти не подавах а държах равномерно скорост около 120км и при леко нанагорнище ми светва грешката.

    Последно което искам да споделя е, че след като ми светне грешката, като спра и изгася колата, грешката не изчезва, но колата си набира и си ускорява и работи нормално, но понякога пак влиза в авариен режим и пак трябва да я гася. Вече се чудя какво да правя, явно при майстора при който я карам няма да стане, въпреки, че човека сменяше нещата едно по-едно с цел да не дам много пари наведнъж, но искам грешката да не се появява.

    Моля за съвет, къде да я карам и да я карам ли изобщо.

  • #2
    Е каква е грешката точно?
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • #3
      Софтуерно спрян ли е EGR-а?
      Alfa Romeo 159 08¨ 2.4 JTDm 20V 210+remapped by Extreme
      Alfa Romeo 147 03" 1.9 JTDm 16V 140 ps

      Comment


      • #4
        А проблема в повечето случаи е елементарен-спукано или нацепено маркуче на вакуумите от или към солениода и турбото!Първо се проверяват тези малки неща и после минаваш към "дране на кожа".
        Alfa Romeo Giulietta 170hp

        Comment


        • #5
          Маркучите са проверени, ЕГР-а е спрян софтуерно да.
          Грешките не ги знам с точност, аз виждам само Control motor system failure. От сервиза ми казаха, че пренадува турбото въпреки сменените и описани по-горе части.

          Comment


          • #6
            Колата има ли ремап?
            Намери някой който да ти направи диагностика в движение за да се прецени как точно да се процедира по нататък!
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #7
              Да бяха направили ремап. Мисля при Румен да я откарам в сервиза, четох само положителни коментари. Мисля си, че или не са ми изключили добре ЕГР-а или ремапа е проблема.

              Comment


              • #8
                Проверете дебитомера, маркуча след него и тройника на вакуум маркучите

                Comment


                • #9
                  Привет колега
                  Аз имах на 100% същия проблем след ремап и странно или не, се появи над година след ремапа - пренадуване на трубината, случва се основно в студено/влажно време, когато атмосферното налягане е по-силно и оттам сборът налягане на турбината + атмосферно налягане превишава лимита на сензора, който го засича това и той мята грешка към компа (оттам и след рестарт се орпавя проблема). Закарай я на Румен да я погледне, но според зависи къде е чипосвана, може да я закараш да ти свалят малко лимитърите. При мен Румен викна някъв негов познат и за 200лв преправи софтуера, като проблемът го няма и колата дори върви една идея по-приятно

                  Поздрави
                  Last edited by niko23; d.m.y г., 16:44.
                  Alfa Romeo GT 1.9jtd

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря ви за съветите. В момента е върната на 150 коня заводско. Само да се върна в България, ще прегледам нещата които ми казахте. Вече се бях отчаял и свикнах да ми дава грешка да спирам, да гася колата и после с грешка да си върви нормално ... но е дразнещо.
                    Last edited by Disorder; d.m.y г., 23:18.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Disorder Покажи съобщение
                      Благодаря ви за съветите. В момента е върната на 150 коня заводско. Само да се върна в България, ще прегледам нещата които ми казахте. Вече се бях отчаял и свикнах да ми дава грешка да спирам, да гася колата и после с грешка да си върви нормално ... но е дразнещо.
                      Според мен проблема ти е главно във фиттърчето на вакуум регулата, доста често срещан проблем и съответно, решение. Сваля се, почиства се и след това се монтира обратно и раздавай газ
                      Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                      Comment

                      Working...
                      X